ערכים ומשמעותם בגלנטי-סודרי-דץ
מקצוענות
אנחנו מאמינים שלימוד מתמיד מזניק אותנו קדימה ומאפשר לנו לפרוץ בכל פעם רף גבוה יותר מקודמו. אנחנו בגלנטי-סודרי אימצנו את שיטת הלימוד והאימון היומיומי כחלק משגרת ומתודת העבודה. בכל תיק מתבצעת למידה פרטנית, מהמסד ועד הטפחות, גם אם הנושא נבחן כבר על ידי המשרד בעבר. כל תיק נבחן בראיה הוליסטית רב-מערכתית, על בסיס ממשקי הידע בתחומי הפעילות המשלימים.
יצירתיות
אין אנו מסתפקים בידיעת החוק ופרשנותו, אלא מייצרים נקודות מבט חדשות ושונות על אותו העניין ומביאים תובנות חדשות לידע הקיים. אנו פועלים באופן פרואקטיבי, מעודדים חשיבה על אותו נושא בדרכים שונות, ותמיד מחפשים פרשנות משפטית חדשה או נוספת על הסוגיה בה אנו דנים.
נחישות
נחישות היא תהליך של ניסוי ותהיה, תיקון, כיוון מחדש וחוזר חלילה. אנו מאמינים שמכשולים הינם חלק חשוב מהדרך. לעיתים הם אלה שמאלצים אותנו לצאת לחפש שוב ושוב את הפתרון. נחישות היא ריצת מרתון קדימה עד קו הגמר. אנו עוקפים אותם באמצעות עבודת צוות קשה. אנו יודעים שהפתרונות הבלתי אפשריים, הבלתי קונבנציונליים, אינם מושגים בן-לילה ואנו ערוכים לתהליך הזה בכל תיק מחדש.
ידע (מומחיות)
אנו חיים בעידן בו הסביבה העסקית הינה דינמית ומשתנה, סביבה עתירת ידע ורגולציה, סביבה בה מרבית הבעיות המשפטיות הינן רב-תחומיות ודורשות ידע ומענה מעמיק מעבר לתחום המשפטי הנדון. חשוב להבין את התחום בו עוסקים בהיבט הרחב ביותר שלו, הכולל תחומים משלימים. ידע מולטי-דיסציפלינרי ממקסם את סיכויי הלקוח לבצע את העסקה הטובה ביותר.
שותפות ומעורבות
מבחינתנו הלקוח מהווה מרכז ידע בכל הקשור לעניינו. אנו רואים בו חלק מהצוות. הידע הפרטי שלו, בשילוב הידע המשפטי והכללי של הצוות המקצועי, מולידים תובנות חדשות, ואיתן הפתרון הייחודי אליו אנו שואפים להגיע ואיתו לנצח. ערך השותפות והמעורבות בא אצלנו לביטוי גם בין עורכי הדין לבין עצמם, באמצעות מודל עבודה של תמיכת עמיתים, שיתוף, סיעור מוחות, דיאלוג והפריה הדדית.
אתיקה
הקפדה על ערכי האתיקה מחייבת בגלנטי-סודרי את כל הצוות המשפטי: יראת כבוד למקצוע, כבוד ללקוחות ולעמיתים, יושרה אישית ומקצועית והקפדה על שפה נאותה, מכבדת ומכובדת. אמינות וכבוד חרוטים על דגלנו כחלק מערכי הליבה שלנו. אנחנו נוותר על לקוח ולא ניצור מצב של ניגוד אינטרסים. גם במצבים שהלשכה מאפשרת, לא ייצג המשרד שני צדדים באותה העסקה. |
|
|